torsdag 28 maj 2009

Istället för att plugga..

..ekonomistyrning är min nästa tenta, det pluggas faktiskt för det mesta, men ibland måste man göra andra saker. möblera om skrubba badkar, kök och golv är bara en bråkdel av den uppsjö av aktiviteter jag har gjort förutom att plugga.

Jag fick jätte fina mini parfymer av pappa och erika igår, gott luktade alla å!


En insynsfilm har satts upp i köksfönstret!


Älgen har fått en fågelkompis (en rosa fågelkompis)


Jag har fått världens finaste tröja av mig själv!

Nu ska jag springa ner och möta Musse, vi ska till Gudrun minsann!

3 kommentarer:

Petra sa...

Tur att du satte upp en insynsfilm, det är ju så jobbigt när folk går förbi och glor in! :)

pannan sa...

ja men dom som står på övergångsstället ser faktiskt in!

Plupp sa...

Jaa jag vet, jag skojade bara lite